AI, MARKETING IN MEDKULTURNOST V MARIBORU
Od 6. do 10. oktobra 2025 so Mehreen Zeadally, Humairaa [...]
Od 6. do 10. oktobra 2025 so Mehreen Zeadally, Humairaa Hosany in Harsh Gungah z Univerze Mauritiusa sodelovali v programu mobilnosti Erasmus+, ki ga je gostila Academia. Jesenska šola »Digitalni marketing in umetna inteligenca onkraj navdušenja« je združevala ustvarjalnost in inovativne pristope v dobi naprednih digitalnih orodij.
Pred odhodom v Slovenijo so študenti opravili spletne tečaje o ChatGPT in drugih orodjih umetne inteligence, ki so jim služili kot priprava na delo v Mariboru. Tam so se takoj soočili s praktičnim izzivom lokalnega podjetja z omejenim marketinškim proračunom ter v mednarodnih ekipah oblikovali strategije, podprte z umetno inteligenco.
Poudarek tedna je bil na odgovorni uporabi umetne inteligence: od ustvarjanja marketinških sloganov do generiranja vizualnih vsebin in načrtovanja kampanj na podlagi podatkov. Svoje rešitve so predstavili predstavniku podjetja ter strokovnjakom iz Evrope in širše, kar je izkušnji dodalo dodatno težo.
Delo v mešanih skupinah je udeležencem omogočilo dragoceno medkulturno sodelovanje, saj so spoznavali, kako različne perspektive izboljšujejo kreativnost in skupinsko delo.
Program je vključeval tudi voden ogled Maribora, kjer so raziskovali zgodovinske znamenitosti in se sprehodili ob reki Dravi. Študenti so poudarili, da so Slovenijo doživeli kot izjemno gostoljubno in toplo državo, ki svojo prijaznost izraža tudi skozi igro besed – »sLOVEnija«. Video je na voljo TUKAJ.

