Fostering digital pedagogies through international cooperation

Digitalna preobrazba doživlja nov zagon in ponuja nove možnosti za napredek. Institucije terciarnega izobraževanja je digitalizacija v zadnjih nekaj letih preplavila, kar je povzročilo velike spremembe v poučevanju in učenju. Ta proces je s seboj prinesel izjemne priložnosti za institucije, zlasti osebje in študente, hkrati pa se je pojavilo veliko vprašanj o izzivih in mejah tega “digitalnega eksperimenta”.

Med 7. in 9. junijem smo se na Bledu udeležili konference Fostering digital pedagogies through international cooperation, ki jo je organiziral CMEPIUS skupaj z organizacijo ACA (Academic Cooperation Association). Z udeleženci smo raziskovali izzive in potenciale nedavnih inovacij v kontekstu digitalnega in kombiniranega izobraževanja ter mednarodnega sodelovanja. Konferenca se je osredotočila na digitalne veščine predavateljev in podporo predavateljem pri uvajanju novih tehnologij v njihovem učnem procesu ter na virtualne mobilnosti. Razpravljali smo o vlogi predavateljev v prihodnosti, vlogi umetne inteligence v procesu izobraževanja, (ne)vključujoči virtualni mobilnosti in o sodobnih digitalnih orodjih. Prek timskega dela, sodelovanja in vzajemnega učenja smo se povezali s kolegi iz vseh držav programa Erasmus+.

Na konferenci je bil poudarek na izmenjavi izkušenj in najboljših praks pri uporabi digitalnih pedagoških pristopov za krepitev mednarodnih učnih dejavnosti in spoznavanju digitalnih metod za izvajanje prihodnjih projektov, kot so mobilnost študentov – novi formati mobilnosti, COIL, skupni programi itd.

Med primeri dobrih praks izpostavljamo primera s področja vseživljenjske karierne orientacije:

Karierno načrtovanje

Karierna platforma

Program dogodka si lahko ogledate TUKAJ.