SELFIE: prvo srečanje

24. januarja smo se se sestali na prvem srečanju koordinatorjev projekta SELFIE. Prisotni so bili Mojmir Klovar, Saša Silovšek, Anita Laznik, Peter Juvančič, Arnold Ledl, Denis Kač,  Alicia-Leonor Sauli-Miklavčič, Miha Zimšek, Valentin Punčoh, Matic Holobar, Edvard Došler, Boštjan Lubej, Jernej Jančič, Žiga Pušelc, Tilen Sirk, Barbara Škorc, Natalija Klepej Gržanič.

Obravnavali smo teme po naslednjem dnevnem redu

  1. Predstavitev orodja SELFIE (Alicia-Leonor Sauli-Miklavčič)
  2. Vključitev ŠC Celje v projekta SELFIE (Natalija Klepej Gržanič)
  3. Naloge in obveznosti v projektu SELFIE, predstavniki šol

Po začetnem pozdravu je Alicia-Leonor Sauli-Miklavčič podrobneje predstavila SELFI. Namen samega orodja, kaj želimo z njim ugotoviti, kdo so ključni deležniki, ki so vključeni v samoevalvacijo. Predstavljene so bile možnosti postavitve vprašanj. Izpostavila je dolžino vprašalnika, pomen refleksije. Podrobnosti so v prezentaciji TUKAJ. Vsem koordinatorjem posameznih šol je svetovala, da pred samo evalvacijo pregledajo Vodnik za koordinatorje, ki ga najdete na spletnem naslovu.

SELFIE guide for school coordinators | European Education Area (europa.eu).

Šolski center Celje (oz. vsaka posamezna šola) je v vključen v dva projekta SELFIE. Kot pridružen partner v projektu skupaj s Skupnostjo višjih šol Slovenije in preko Zavoda RS za šolstvo.

Trajanje projekta in ključne aktivnosti ter načrtovani rezultati (Zavod za šolstvo).

    1. 9. 2021 – 31. 8. 2023
Aktivnosti Rezultati
Seznanitev z orodjem SELFIE, priprava postopkov za uporabo orodja (registracija, priprava povezav na vprašalnike za vse skupine udeležencev) Poročilo o samoevalvaciji
Po uporabi orodja SELFIE – zagotovitev e-tima na delavnici (refleksija, opredelitev razlogov  za razlike pri ocenah pri različnih deležnikih, identifikacija prioritet za tekoče šolsko leto). 4 sodelavci Poročilo o izvedbi delavnice

Po delavnici se pripravi strategija – določi prioritete do konca šolskega leta

 

E razvojni tim bo imel redna srečanja (skupaj z multiplikatorjem)

Digitalna strategija

 

 

Najmanj 5 srečanj

Izvajanje delavnic oz. strokovnih srečanj – izvajanje refleksivnih praks na področju pedagoških digitalnih kompetenc 10 srečanj z najmanj 10 udeleženci

 

Naslednje srečanje bo izvedeno po oblikovanju koordinatorjev in »Selfie ekip«.