SELFIE: prvo srečanje
24. januarja smo se se sestali na prvem srečanju koordinatorjev projekta SELFIE. Prisotni so bili Mojmir Klovar, Saša Silovšek, Anita Laznik, Peter Juvančič, Arnold Ledl, Denis Kač, Alicia-Leonor Sauli-Miklavčič, Miha Zimšek, Valentin Punčoh, Matic Holobar, Edvard Došler, Boštjan Lubej, Jernej Jančič, Žiga Pušelc, Tilen Sirk, Barbara Škorc, Natalija Klepej Gržanič.
Obravnavali smo teme po naslednjem dnevnem redu
- Predstavitev orodja SELFIE (Alicia-Leonor Sauli-Miklavčič)
- Vključitev ŠC Celje v projekta SELFIE (Natalija Klepej Gržanič)
- Naloge in obveznosti v projektu SELFIE, predstavniki šol
Po začetnem pozdravu je Alicia-Leonor Sauli-Miklavčič podrobneje predstavila SELFI. Namen samega orodja, kaj želimo z njim ugotoviti, kdo so ključni deležniki, ki so vključeni v samoevalvacijo. Predstavljene so bile možnosti postavitve vprašanj. Izpostavila je dolžino vprašalnika, pomen refleksije. Podrobnosti so v prezentaciji TUKAJ. Vsem koordinatorjem posameznih šol je svetovala, da pred samo evalvacijo pregledajo Vodnik za koordinatorje, ki ga najdete na spletnem naslovu.
SELFIE guide for school coordinators | European Education Area (europa.eu).
Šolski center Celje (oz. vsaka posamezna šola) je v vključen v dva projekta SELFIE. Kot pridružen partner v projektu skupaj s Skupnostjo višjih šol Slovenije in preko Zavoda RS za šolstvo.
Trajanje projekta in ključne aktivnosti ter načrtovani rezultati (Zavod za šolstvo).
-
- 9. 2021 – 31. 8. 2023
Aktivnosti | Rezultati |
Seznanitev z orodjem SELFIE, priprava postopkov za uporabo orodja (registracija, priprava povezav na vprašalnike za vse skupine udeležencev) | Poročilo o samoevalvaciji |
Po uporabi orodja SELFIE – zagotovitev e-tima na delavnici (refleksija, opredelitev razlogov za razlike pri ocenah pri različnih deležnikih, identifikacija prioritet za tekoče šolsko leto). 4 sodelavci | Poročilo o izvedbi delavnice |
Po delavnici se pripravi strategija – določi prioritete do konca šolskega leta
E razvojni tim bo imel redna srečanja (skupaj z multiplikatorjem) |
Digitalna strategija
Najmanj 5 srečanj |
Izvajanje delavnic oz. strokovnih srečanj – izvajanje refleksivnih praks na področju pedagoških digitalnih kompetenc | 10 srečanj z najmanj 10 udeleženci |
Naslednje srečanje bo izvedeno po oblikovanju koordinatorjev in »Selfie ekip«.